Prijavi se na novosti sa Juniorshop-a
Bebi oprema
Dečija soba
Tekstil
Igračke
Kutak za mame
Knjižara
Jelke
Proizvedeno u Srbiji
Reklamacije
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da proizvod nije ispravan ili nedostaje neki od naručenih proizvoda, molimo vas da nas odmah kontaktirate, telefonom na 064/2417-115 ili putem e-mejla office@juniorshop.rs.
Vrlo je bitno da pošiljku pregledate neposredno nakon isporuke jer reklamacije na oštećenja pristigle robe, koje budu prijavljene nakon perioda od 24 sata od isporuke nažalost nećemo moći da reklamiramo kod kurirske službe sa kojom imamo potpisan ugovor, ako je oštećenje nastalo u toku transporta do vaše adrese.
Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, molimo Vas da kontaktirate nas ili servis čije kontakte možete naći na garantnom listu. Ukoliko ne postoji garantni list, jer ne postoji garancija proizvodjača u tom slučaju na osnovu saobraznosti kontaktirajte nas kako bi Vam uputili reklamacioni list.
Molimo vas da račun i garanciju (ukoliko artikal poseduje garanciju proizvodjača) obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije, ukoliko je garancija duža od 2 godine. Ukoliko niste dobili garantni list, kontaktirajte nas pa ćemo Vam dostaviti kontakt podatke ovlašćenog diistributera.
Ukoliko proizvod iz nekog razloga ne možete da sklopite ili prilikom korišćenja ustanovite da neki od delova ne mogu adekvatno da se uklope u druge predvidjene delove, molim Vas da ništa ne pokušavate ekstremnom upotrebom sile, jer ukoliko dodje do fizičkog oštećenja, robu nećemo moći da vratimo ovlašćenom distributeru, niti ćemo moći shodno tome da uvažimo takvu reklamaciju.
Da bi bila vraćena, roba mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži u kojoj je kupljena. Takodje, molimo vas da se potrudite da ambalažu ne bacate u roku od dve nedelje od datuma kupovine.
Bilo da vršite povrat robe u zakonskom roku ili da šaljete robu na reklamaciju, molimo Vas da robu prethodno slikate i pošaljete nam istu na e mail kako bi imali dokaz ukoliko dodje do eventualnog oštećenja prilikom transporta od strane kurirske službe.
U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha izvršićemo vam povrat novca na vaš tekući račun.
Jednostrani raskid
Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor.
Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. Kupac gubi pravo na jednostrani raskid ako uz izričitu saglasnost potrošača, trgovac započne pružanje usluge pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.
Odustanak od kupovine
Vraćanje robe - Odustanak od kupovine Osnovne informacije
Poštovani kupci, prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina preko našeg prodajnog Internet sajta smatra se prodajom na daljinu.
U slučaju prodaja na daljinu, Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora (kupovine) u roku od 14 dana od dana kada je primio proizvod (Član 29. Zakona). Prilikom odustanka kupac ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje od kupovine.
Odustanak od kupovine može se desiti zato što kupljeni proizvod ne odgovara karakteristikama i opisu na sajtu, ako je neispravan, ako nije ispunio očekivanja kupca u pogledu funkcionalnosti ili iz bilo kog drugog razloga bitnog za kupca a sam kupac ne mora da obrazloži razlog vraćanja.
Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera koji su otpečaćeni nakon isporuke (Član 37. Zakona).
Povraćaj robe
Odustanak od kupovine kupac počinje popunjavanjem obrasca za odustanak od kupovine koji se svakom kupcu dostavlja u pisanom obliku prilikom same kupovine ili ga kupac može skinuti sa našeg sajta, odštampati na štampaču i popuniti.
Podaci koje kupac unosi u obrazac su:
podaci o samom kupcu – ime i prezime, adresa, broj kontakt telefona, e-mail adresa podaci o kupovini – datum zaključenja ugovora/porudžbenice, datum isporuke robe, datum slanja obrasca za odustanak, broj fiskalnog isečka, naziv robe koju vraćarazlozi odustanka – kupac ne mora da navede razloge odustanka od kupovinekupac, takođe, bira način na koji želi da mu se vrati novac i to poštanskom uputnicom ili direktnom uplatom na račun u banci; kupac je obavezan da se izjasni o načinu vraćanja novca; u slučaju da se novac vraća uplatom na bankovni račun, kupac unosi u obrazac podatke o svom bankovnom računu i banci gde je račun otvorenKupac, zatim, šalje obrazac na adresu za prijem izjava a osoba zadužena za prijem obrazaca će prijem obrasca potvrditi elektronskim i/ili pisanim putem. Uz potvrdu će biti priloženo i uputstvo za povraćaj robe.
U skladu sa Članom 35. Zakona:
kupac je dužan da trgovcu vrati robu u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe (dakle, vraća robu o svom trošku) kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe
U skladu sa Članom 34. Zakona:
trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robuVraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je kupac preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.
Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu. Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestručnim ili nenamenskim korišćenjem isporučene robe i u tom slučaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu.
Kupac robu može vratiti kuriskom službom. Osetljivu i lako lomljivu robu kupac mora osigurati od oštećenja. Po prijemu robe koja je vraćena, zadužena lica pregledaće detaljno sve elemente i utvrditi ispravnost robe. U slučaju da je roba vraćena kao neispravna ili oštećena, kupac će biti odmah obavešten i pristupiće se rešavanju problema. U slučaju da je roba ispravna i neoštećena, novać će kupcu biti uplaćen na tekući račun u banci po izboru kupca ili upućen poštanskom uputnicom na kupčevu adresu.
Preuzmite obrazac za odustanak od kupovine
Povrat kupljene robe
Troškove vraćanja robe snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.
Saobraznost
Ukoliko u karakteristikama ili opisu proizvoda nije drugačije navedeno saobraznost važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda. Više na sledećem linku
Vansudsko poravnanje
U skladu sa članom 151 st.3 Zakona o zaštiti potrošača, NENAD POPOVIĆ PR TRGOVINA PUTEM INTERNETA I DRUGE USLUGE JUNIOR SHOP BEOGRAD-PALILULA, u obavezi je da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
Potrošači imaju pravo na pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora kod tela za rešavanje potrošačkih sporova, ali ne pre podnošenja reklamacije i dobijanja odgovora na reklamaciju.